Veelgestelde vragen (faq)

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met me op middels het contactformulier.

Wat bedragen de verzendkosten?
  • Alle producten met uitzondering van de op maat gemaakte (hals)banden en riemen worden als standaard pakket verzonden.
  • De op maat gemaakte (hals)banden en riemen, worden indien mogelijk verzonden d.m.v. een brievenbuspakket.
  • Wanneer je een bestelling plaatst die meer dan 28 kilo weegt, gelden aangepaste tarieven.
  • Bij bestellingen boven de €100,- is verzending gratis
Nederland Brievenbuspakket €3,95
Nederland Standaard pakket €6,95
Nederland Extra zwaar pakket (meer dan 28 kg) €11,50
België Brievenbuspakket €7,50
België Standaard pakket €8,75
België Extra zwaar pakket (meer dan 28 kg) €12,50
Hoe kan ik betalen?

Betalen kan middels iDeal, Bancontact en per bankoverschrijving. Houd er rekening mee dat het per bankoverschrijving enkele werkdagen kan duren, voordat het bedrag bij ons bijgeschreven is. Zodra het geld op onze rekening staat, wordt het pakket verzonden.

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

Na het plaatsen van de bestelling duurt het gemiddeld 1 á 3 werkdagen voordat je je pakketje in huis hebt. Dit geldt uiteraard niet voor producten waar een aangepaste levertijd voor geldt. Dit staat altijd op de specifieke product pagina vermeld.

Kan ik mijn producten ruilen of terugsturen?

Wanneer het product niet voldoet aan je verwachtingen, mag je het uiteraard terugsturen.

Neem binnen 14 dagen na ontvangst van de producten contact op met Diertjes enzo. Dit kan via e-mail (info@diertjesenzo.nl) of het contactformulier. Vermeld hierbij altijd je ordernummer, zo kunnen we je het snelste helpen.

Je hoeft hierbij geen reden te noemen waarom je het product terugstuurt. We vinden het wel fijn om de reden te horen, zodat we onze service kunnen verbeteren.

Wij sturen je vervolgens instructies om het product retour te zenden. Je stuurt het product vervolgens binnen 14 dagen retour.

Let op: retourkosten zijn voor de consument.

Binnen 14 dagen nadat je je product retour heeft aangemeld, wordt het aankoopbedrag terugbetaald, mits het product op dat moment al bij ons gearriveerd is. Als je je hele bestelling retour stuurt, vergoeden wij ook de verzendkosten van je bestelling.

Wanneer je een product wilt ruilen, vragen we je bovenstaande stappen te volgen en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.

Het is niet mogelijk producten die speciaal voor jou op maat gemaakt zijn, te retourneren. Denk hierbij aan o.a. op maat gemaakte halsbanden en riemen.

Mijn product is beschadigd gearriveerd, wat nu?

Neem binnen 24 uur contact op met Diertjes enzo. Dit kan via e-mail (info@diertjesenzo.nl) of het contactformulier. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden, zo kunnen we je het snelste helpen. Beschrijf duidelijk wat er mankeert aan het product, en zend indien mogelijk beeldmateriaal mee.

Wij sturen je vervolgens instructies om het product retour te zenden. Je stuurt het product vervolgens binnen 14 dagen retour.

Binnen 14 dagen nadat je je product retour heeft aangemeld, wordt het aankoopbedrag terugbetaald, mits het product op dat moment al bij ons gearriveerd is. Als je je hele bestelling wil retourneren, vergoeden wij ook de verzendkosten. De retourkosten zijn voor kosten van de consument.